Jak pozyskać, utrzymać i zmonetaryzować e-klienta?

Konferencja Klienci 2.0, poświęcona zagadnieniom marketingu i sprzedaży produktów FMCG w Internecie odbędzie się 6-7 grudnia br. w Warszawie. Dwudniowe spotkanie obejmie prezentacje ekspertów z branży internetowej, warsztaty brytyjskiego specjalisty Dannego Meadows-Klue oraz rozstrzygnięcie konkursu na najlepszą kampanię reklamową - BEST FMCG @CTION.

Celem konferencji jest Klienci 2.0 odpowiedź na pytanie o to, jak pozyskać, utrzymać i "zmonetaryzować" e-klienta. To pytanie które zadaje sobie obecnie wielu reklamodawców z sektora FMCG. Organizatorzy konferencji - Internet Standard i Gazeta.pl - postanowili pokazać konkretne sposoby zwiększenia sprzedaży przy wykorzystaniu potencjału Internetu. Konferencja ma również zaprezentować, jak skutecznie zwiększać liczbę klientów i jak zwiększać świadomość marki wśród rzeszy 12 mln Polaków korzystających z Sieci.

Tematyka konferencji obejmuje szeroki zakres zagadnień: od przygotowywania strategii obecności w Internecie, poprzez realizację kampanii i wybór ciekawych narzędzi promocyjnych, aż po kwestie precyzyjnego docierania z ofertą do poszczególnych grup konsumentów, mierzenia skuteczności działań reklamowych i budowania lojalności klientów.

Na konferencji o najlepszych praktykach marketingowych dla FMCG online opowiedzą eksperci z polskiej branży internetowej. Gościem specjalnym będzie Danny Meadows-Klue, Chief Executive Digital Strategy Consulting, pionier branży internetowej w Wielkiej Brytanii, prezes europejskiego IAB. Poprowadzi on warsztaty z technik promocji i sprzedaży w sieci (http://www.internetstandard.pl/konferencje/klienci2.0/agenda.html).

Podczas dwudniowego spotkania rozstrzygnięty zostanie również konkurs na najlepszą internetową kampanię produktów szybko zbywalnych - BEST FMCG @CTION. Prezentacja najciekawszych przykładów odbędzie się 7 grudnia, a najlepszą kampanię wybierze jury składające się z ekspertów branżowych oraz uczestnicy konferencji. Do 30 listopada można nadsyłać swoje zgłoszenia (http://www.internetstandard.pl/konferencje/klienci2.0/konkurs.html)

Konferencja została przygotowana przez Internet Standard i Gazeta.pl. Patronat branżowy objęło IAB oraz SMB Interactive. Wydarzeniu patronują medialnie: Brief, Puls Biznesu, Computerworld, CMO, MediaRun, Wirtualna Polska. Agencje reklamowe K2 oraz Zentropy Partners są partnerami wydarzenia.

Konferencja odbędzie się 6-7 grudnia br. w siedzibie Agory.

"Klienci 2.0" to już druga konferencja organizowana przez Internet Standard wspólnie z Gazetą.pl. Poprzednia "2k6. Powrót boomu" obyła się w lutym br.

Więcej informacji:

http://www.internetstandard.pl/konferencje/klienci2.0/


Zobacz również