"Jedyna rzecz, w której Internet Explorer jest dobry... to pobieranie innych przeglądarek"

Microsoft pokazuje, że potrafi śmiać się ze swoich produktów. W najnowszej kampanii reklamowej kpi z własnej przeglądarki Internet Explorer, ale zachęca do wypróbowania IE9. Nowe wydanie ma być stuprocentowym zerwaniem ze złymi tradycjami i przejściem do "piękniejszej Sieci".

Kampania reklamowa Microsoftu nazywa poprzednie wersje Internet Explorera "przeglądarkami, które kochałeś nienawidzić".

Firma uruchomiła stronę internetową z reklamami wideo oraz grafikami, pokazującymi słabe strony dawnego IE w kontraście do znacznie lepszej wersji Internet Explorer 9. Autorzy kampanii kpią z dawnych kłopotów z obsługą standardów sieciowych. Jeden z najzabawniejszych filmików ukazuje natomiast mężczyznę, który opowiada psychologowi o swojej skłonności do usuwania Internet Explorera z komputerów innych ludzi... "Jedyna rzecz, w której Internet Explorer jest dobry... to pobieranie innych przeglądarek" - mówi pacjent.

(Anty?)kampania Internet Explorera 9

Kampania Microsoftu jest dobrze przemyślana. Choć firma dostrzega słabe strony dawnych problemów, wskazuje też na zmiany w Internet Explorerze 9. Na stronie wspomniano m.in. o doskonałej współpracy z Windows 7, dobrej obsłudze HTML5 czy CSS3 i gamie nowych funkcji.

Co sądzicie o takiej kampanii, udana?

Używacie IE9?


Zobacz również