JetBlue Airways – social gamification (case study)

Grywalizacja to nie gry na Facebooku. Grywalizacja to długoterminowa strategia budowania zaangażowania klienta. Zobacz jak to wygląda w praktyce oraz jakie realne korzyści niesie dla biznesu.

Na konferencji SocialMediaStandard, która odbędzie się w dniach 21-22 listopada będzie można zaposnać się z ciekawym case study dotyczącym grywalizacji. Mateusz Popiołek z SoInteractive przedstawi JetBlue Airways czyli grywalizowany program lojalnościowy mocno osadzony w kontekście mediów społecznościowych. Dowiedz się jak usługi lotnicze w Stanach Zjednoczonych i na świecie, zmieniają swoje oblicze korzystając z polskich kompetencji i technologii.

Mateusz Popiołek to Dyrektor ds. Rozwoju w krakowskiej firmie dostarczającej systemy do budowania zaangażowania, posiadającej klientów w Polsce oraz w USA, UK, Niemczech, Francji, Szwajcarii i Dubaju.

Skoncentrowany na budowaniu innowacyjnych produktów wspierających biznes i marketing (m.in. SoInteractive Engagement Platform oraz SoInteractive Social CRM) oraz zarządzaniu działem sprzedaży i strategii, w celu przygotowania jak najlepszych koncepcji wdrożeń w obszarach B2B, B2C oraz B2E dla klientów z całego świata.

W wolnym czasie fascynat gier (PS3, iOS), nowych technologii i marketingu oraz psychologii społecznej i behawioralnej.

Serdecznie zapraszamy na konferencję SocialMediaStandard. Sprawdź sczególy na http://www.internetstandard.pl/socialmediastandard/


Zobacz również