Katastrofa w Internecie

Alaska Airlines umieściła w Internecie informacje o wczorajszej katastrofie własnego samolotu, wykorzystując sieć jako niezawodne narzędzie rozpowszechniania informacji w sytuacjach kryzysowych.

Po wczorajszej katastrofie samolotu Alaska Airlines na firmowej stronie WWW błyskawicznie znalazły się informacje na temat przebiegu akcji ratunkowej i numery telefonów, pod którymi można uzyskać dodatkowe informacje o losach pasażerów. "Nie wiemy i nie możemy nawet przypuszczać co stało się z lotem 261. Jednakże chcemy użyć naszej witryny do zapewnienia stałego przepływu dokładnych informacji, do których dostęp będziecie mieli tak szybko, jak to możliwe" - napisał szef linii John Kelley w oświadczeniu opublikowanym na internetowej stronie firmy.

W serwisie online Alaska Airlines pojawiły się także darmowe numery telefonów dla rodzin pragnących uzyskać informacje o lecących feralnym lotem bliskich. Na co dzień strona AA, jak witryny innych linii lotniczych, oferuje rozkład lotów, możliwość rezerwacji miejsc oraz informacje o promocjach. Firmy coraz częściej sięgają po Internet, jako źródło informacji w kryzysowych sytuacjach. W 1998 r. Swissair zmienił tytułową stronę swojej witryny już w kilka godzin po katastrofie jednego z własnych samolotów oraz podał awaryjne numery telefonów.

Więcej informacji: www.news.com


Zobacz również