Klienci BestBuy masowo zwracają zegarki Samsung Galaxy Gear

Serwis Geek.com twierdzi, że klienci masowo zwracają do BestBuy zakupione "inteligentne" zegarki Samsung Galaxy Gear. Dlaczego tak się dzieje?

Wraz z premierą phabletu Galaxy Note 3 byliśmy też świadkami prezentacji pierwszego "inteligentnego" zegarka Samsunga noszącego oznaczenie Galaxy Gear. Moje pierwsze wrażenie po zobaczeniu tego urządzenia, poznaniu jego możliwości oraz ceny, nie było najlepsze, o czym napisałem w tekście "Apple przybite po premierze Galaxy Gear? W żadnym razie". Ostatnie sieciowe doniesienia, jeżeli są prawdziwe, potwierdzają, że moją opinię podziela wielu konsumentów. Serwis Geek.com twierdzi bowiem, iż dotarł do dokumentu BestBuy, z którego wynika, że aż ponad 30% osób, które kupiły gadżet Samsunga, szybko go zwraca. To bardzo zły wynik, przyczynę którego Samsung próbuje podobno ustalić przy pomocy pracowników sklepu.

Galaxy Gear czeka szersze wsparcie

Przy tej okazji warto przypomnieć, że wspomniany Galaxy Gear współpracuje obecnie jedynie z phabletem Galaxy Note 3. Dzięki nadchodzącej aktualizacji do Androida 4.3 z czasem się to jednak zmieni i będą mogli z niego także korzystać właściciele smartfonów Galaxy S4, Galaxy S4 Active, Galaxy S III i Galaxy Note II.


Zobacz również