Klient pod lupą

Firma Web Trends opracowała internetowe narzędzie Web Trends Live, pozwalające sieciowym handlowcom na bieżąco śledzić rozwój ich biznesu.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom coraz większej rzeszy menedżerów internetowego marketingu i właścicieli komercyjnych stron WWW, firma Web Trends zaoferowała narzędzie - Web Trends Live - tworzące w czasie rzeczywistym raporty na temat poziomu sieciowej sprzedaży. Właściciele internetowych sklepów otrzymują informacje o przeciętnych wielkościach zamówień, statyczne dane na temat sprzedaży w konkretnym regionie, analizę ruchu na serwerze i aktualny stan obrotów firmy.

Web Trends Live może też np. informować, ilu klientów korzysta po raz kolejny z danej witryny, a ilu znalazło się na niej po raz pierwszy. Menedżerowie serwisów mogą sortować dane na temat wysokości sprzedaży na podstawie nazwy produktu, lokalizacji czy profilu klienta. Web Trends Live informuje także za pomocą jakich wyszukiwarek klienci trafiają na komercyjne strony i za pomocą jakich słów kluczowych odnajdują informacje o interesujących ich produktach i usługach.

Web Trends Live oferowany jest jako usługa, a nie produkt i miesięczny koszt monitorowania 25 tys. odsłon stron WWW wynosi 37,50 USD, a za śledzenie do 2 mln odsłon stron trzeba zapłacić 1500 USD miesięcznie.


Zobacz również