Konsumenci przyszłości

Konsumenci przyszłości będą domagać się przede wszystkim jasnych i przejrzystych informacji, ograniczenia ryzyka związanego z danym produktem oraz działających na wyobraźnię opisów kupowanych dóbr.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Global Future Forum, konsumenci w najbliższej przyszłości będą wybierali produkty i usługi, które ułatwiają życie i oszczędzają czas. Będą również chcieli ograniczenia informacji reklamowych. Zdaniem futurystów zrzeszonych w Global Future Forum, firmy będą musiały stworzyć model marketingowy nastawiony bardziej na uzyskiwanie informacji od klientów i poznawanie ich indywidualnych potrzeb niż na zasypywanie ich własnymi pomysłami.

Konsumenci będą interesowali się produktami bezpiecznymi i pewnymi, będą również wymagali od producentów jasnego moralnego przesłania i oferty trwałych rozwiązań dla konkretnego lokalnego rynku. Coraz popularniejsze staną się również produkty i usługi, które minimalizują ryzyko ponoszone przez konsumentów.


Zobacz również