Kulturowa ekonomia

Zbliża się Cultures - kolejna interesująca propozycja z gatunku strategii ekonomicznych.

Już niebawem połączone siły Funatic i THQ zaprezentują nam swoje najnowsze osiągnięcie w postaci strategii ekonomicznej o nazwie Cultures. Gra ta pozwoli nam administrować wybraną osadą zamieszkiwaną przez jedno z północnych plemion. Głównym celem rozgrywki ma być maksymalna rozbudowa wioski oraz skompletowanie złożonej z sześciu części komety, która ma przywrócić pokój w krainie. Każda część układanki jest w posiadaniu mieszkańców innego osiedla, w związku z czym będziemy musieli na drodze dyplomacji, handlu oraz indywidualnych relacji między członkami społeczności zdobywać zaufanie poszczególnych grup plemiennych. W rezultacie otrzymamy możliwość skorzystania z ich fragmentu artefaktu.

Autorzy zaznaczają, że w ich nowym dziele każda z postaci zostanie wyposażona we własną osobowość i będzie mogła funkcjonować według podobnego schematu jak w The Sims (zawieranie przyjaźni i związków małżeńskich, podejmowanie pracy itp.). Rozgrywka podzielona ma być na 13 misji zróżnicowanych zarówno pod względem stopnia trudności, jak i założeń taktycznych. Całość zapewni prawie 200 godzin rozrywki. Pełna wersja Cultures trafi do sprzedaży jeszcze w październiku.


Zobacz również