Kuszące rabaty

Gigant z Redmond postanowił oferować "komputery za darmo". Posunięcie to ma pomóc firmie zwiększyć popularność marki Microsoft jako dostawcy usług internetowych.

Sieć sklepów Office Max i Office Depot będzie oferować klientom rabaty na zakup komputerów, jeśli zdecydują się oni na podpisanie 3-letniej umowy korzystania z sieci MSN. Microsoft zamierza skuteczniej walczyć o klientów z potentatem na internetowym rynku - firmą America OnLine.

"Nadchodzi czas, gdy producenci sprzętu PC będą musieli poszukiwać zupełnie nowych metod na pozyskanie klientów. Jedną z nich jest właśnie sprzedaż wiązana: tani komputer PC + Internet" - stwierdził analityk rynku IT z firmy PC Data. "Taka oferta to niezwykle dogodna propozycja dla rodzin lub małych firm, chcących nabyć nowy, markowy komputer" - stwierdziła Deanna Sanford z Microsoftu.

W podobne przedsięwzięcia Microsoft zamierza zainwestować w najbliższym czasie ok. 300 mln USD. Firma podpisała już umowę z Radio Shack i Best Buy. AOL natomiast postanowiła nawiązać współpracę ze znanym producentem PC - firmą Gateway, przeznaczając na inwestycję ponad 800 mln USD.

Więcej informacji: www.news.com


Zobacz również