LG Cookie: 2 miliony sprzedanych egzemplarzy w 5 miesięcy!

Pod koniec 2008 roku pisaliśmy o nowym telefonie LG Cookie, który miał umożliwić koreańskiej firmie skuteczną walkę o nowych klientów. Udało się - w zaledwie 5 miesięcy od premiery urządzenie sprzedało się w 2 milionach egzemplarzy.

LG Cookie (LG- KP500)

Telefon został wyposażony w 3-calowy, dotykowy ekran o rozdzielczości 240 x 400 pikseli. W połączeniu z interfejsem wykorzystującym technologię Active Flash i funkcją wibracji reagującą na dotyk sprawia to, że urządzenie ma być łatwe w obsłudze. Dzięki automatycznej synchronizacji z programem Windows Media Player użytkownicy telefonu mogą łatwo zarządzać plikami muzycznymi. Do ich dyspozycji oddano także program rozpoznający pismo ręczne, 3-megapikselowy aparat cyfrowy oraz pamięć flash o pojemności 60 MB (możemy ją rozbudować dzięki slotowi kart microSD). Warto też wspomnieć, że funkcje takie jak zegar, notatnik, kalendarz czy radio zrealizowano w formie widgetów.

LG Cookie

LG Cookie

Telefon pojawił się na polskim rynku w grudniu 2008 roku w cenie 799 zł.

Ogromna popularność urządzenia

Cechujący się przystępną ceną LG Cookie okazał się strzałem w dziesiątkę. W zaledwie 5 miesięcy od jego premiery (październik 2008 r.), znalazł on 2 miliony nabywców na całym świecie - 1,2 miliona sztuk zakupili Europejczycy, 600 000 sztuk trafiło na rynki Azji i Ameryki Południowej, natomiast aż 100 000 Koreańczycy "zatrzymali" dla siebie.

LG stawia na telefony z dotykowymi ekranami

Ma ku temu powody. Warto przypomnieć tutaj chociażby fakt, że High-endowy model KM900 Arena został jeszcze przed swoją marcową premierą zamówiony przez operatorów z całego świata w liczbie miliona egzemplarzy. Koreański producent planuje również wprowadzić w tym roku na rynek trzy nowe dotykowe urządzenia i ma nadzieję, że Cookie przekroczy magiczną barierę 10 milionów sprzedanych sztuk.


Zobacz również