MTV zabiera się za gry komputerowe

MTV Networks Europe wkracza do branży gier komputerowych kupując 50 procent udziałów francuskojęzycznego kanału telewizyjnego Game One, który należy do paryskiego oddziału Atari.

Obecnie dwudziestoczterogodzinny kanał Game One dociera do 3,5 miliona francuskich gospodarstw domowych, oferując widzom interaktywne wiadomości, konkursy, porady oraz recenzje gier komputerowych. Teraz GameOne dołączy do 36 kanałów z rodziny MTV, które obejmują m.in. MTV, VH1, TMF oraz kanały europejskie Nickelodeon. Wiek przeciętnego widza tego programu mieści się w przedziale 15-34 lat i doskonale odpowiada marce MTV.

"Gry wideo i rozrywka domowa są integralną częścią młodzieżowej kultury europejskiej, dlatego też widzimy spore możliwości przeniesienia Game One na inne rynki jako naturalnego uzupełnienia naszych uznanych już programów młodzieżowych i muzycznych". - powiedział Simon Guild, prezes MTV Networks Europe.


Zobacz również