Marketingowa wpadka Apple - Joan Rivers zachwala iPhone 6

Apple zaliczyło poważną wpadkę marketingową - zmarła 4 września 2014 roku aktorka zachwala na swoim facebookowym oraz instagramowym profilu nowy iPhone, który ukazał się kilka dni po jej zgonie.

Według tego, co zostało opublikowane w postach, Rivers jest zachwycona nowym sprzętem od Apple, a zwłaszcza jego designem. Oczywiście aktorka nie napisała tego osobiście - zrobił to za nią jej agent. Miała ona podpisaną umowę z Applę na promocję jego urządzeń, a ponieważ z wiadomych przyczyn nie mogła sama niczego opublikować, agent uznał - dość bezmyślnie - że zrobi to za nią. Oczywiście wybuchł z tego powodu mały skandal, a wpisy zostały bardzo szybko usunięte, jednak co do Internetu raz wpadnie - nigdy go nie opuści i na dziesiątkach stron można zobaczyć te feralne wpisy.

Ta marketingowa gafa nie ma oczywiście żadnego wpływu na sprzedaż nowego smartfona Apple, który rozszedł się już w ilości przekraczającej dziesięć milionów, a jeszcze nie trafił na wszystkie rynki świata.


Zobacz również