MasterCard grał z WOŚP na Twitterze. Zebrano dzięki temu ponad 65 tysięcy złotych

W ramach ostatniego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy firma MasterCard zorganizowała akcję na Twitterze. W jej ramach za każdego użytkownika, który wysłał tweeta zawierającego ustalony hashtag miało zostać przekazane 5 złotych na konto fundacji WOŚP. Dzisiaj akcja została podsumowania. Wzięło w niej udział ponad 13 tysięcy osób.

Co roku wiele firm w ramach wspierania inicjatywy WOŚP przekazuje na rzecz fundacji środki finansowe. W tym roku po raz drugi z Orkiestrą współpracowała firma MasterCard i z okazji 22 Finału zorganizowana została między innymi akcja promocyjna na Twitterze. W jej ramach za każdego użytkownika, który wysłał wiadomość zawierającą hashtag MasterCardgrazWOSP, firma zobowiązała się przekazać na rzecz fundacji Owsiaka 5 złotych.

Blisko dwa tygodnie po zakończeniu 22 Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy MasterCard podsumował akcję. Policzono, że w dniu 12 stycznia aż 13053 różnych użytkowników Twittera zaćwierkało wspomniany hashtag aż 39168 razy. Zainteresowanie internautów, którzy jednocześnie zachęcali swoimi wiadomościami znajomych do wysyłania wiadomości, poskutkowało tym, że na konto fundacji zostanie wpłacone 65 tysięcy 265 złotych.

MasterCard zliczając tweety z hashtagiem MasterCardgrazWOSP brał pod uwagę wszystkie wiadomości wysłane między godziną 23:55 11 stycznia, a 0:05 13 stycznia. Dopuszczono pięciominutowy margines błędu w celu “uwzględnienia możliwego braku synchronizacji serwerów”.

Profil @MasterCardPL na Twitterze niemal dwa tygodnie po zakończeniu akcji zebrał 298 obserwujących osób.

źródło: prnews.pl


Zobacz również