Max Weber zdobywa Złote Lwy w Cannes

Na odbywającym się w Cannes w dniach 20 - 26 czerwca międzynarodowym festiwalu reklamy, polska Agencja Interaktywna Max Weber, zdobyła Złote Lwy w kategorii Cyber Lions za projekt serwisu internetowego Powszechnego Domu Kredytowego.

Zwycięska witryna agencji Max Weber

Zwycięska witryna agencji Max Weber

Zwycięski projekt Agencji Interaktywnej Max Weber nosi nazwę PDK ( http://www.pdk.pl ) i został zaprojektowany na zlecenie Powszechnego Domu Kredytowego, wrocławskiej firmy specjalizującej się w kredytach samochodowych. Na odbywającej się w Cannes 51 edycji międzynarodowego festiwalu reklamy serwis ten otrzymał Złote Lwy w kategorii tematycznej Financial Services (usługi finansowe).

A oto niektórzy z laureatów Złotych Lwów w kategorii Cyber Lions tegorocznego, międzynarodowego festiwalu reklamy w Cannes:

Automotive

HAVE FUN - http://demo.fb.se/e/v50

INFINITE DRIVE - http://www.lowetesch.com/infinitedrive

Travel, Entertainment & Leisure

THE UNINVITED - http://postvisual.com/showcase/2003/movie/theUninvited

BEAR IN MY MIND - http://www.doubleyou.com/festivals/nikesansilvestre/web2/index.html

Computing & Telecommunications

VODAFONE FUTURE - http://www.vodafone.com/flash/futures/index.jsp?action=hasFlash&lang=0&displayMode=normal&bandwidth=hi

Fast Moving Consumer Goods

NOODLE WEB - http://www.gluelondon.com/awards/2004/cannes2004/index_pn_site.html

Sportswear, Fashion & Clothing

NIKE LAB HOLIDAY 03 - http://awards.web.rga.com/2004/lab_holiday_03.html

Retail, including e-commerce

NIKE ID - http://awards.web.rga.com/2004/nike_id.html

Fundraising, Charities, Appeals

LIFESWITCH - http://www.hi-res.net/awards/lifeswitch

Więcej informacji wraz z pełną listą laureatów znajdziecie na stronie festiwalowej:

http://www.canneslions.com

Agencja Interaktywna Max Weber - http://www.maxweber.com


Zobacz również