Melo.pl - muzyka od Interii

Portal Interia.pl uruchomił własny sklep muzyczny - Melo.pl. Znaleźć w nim można ok. 2 tys. utworów (głównie polskich artystów), jednak przedstawiciele Interii już zapowiadają, że katalog zostanie wkrótce powiększony. Dostępne w serwisie nagrania zabezpieczone są przed nieautoryzowanym kopiowaniem systemem DRM Microsoftu.

W http://Melo.pl internauci kupować mogą zarówno pojedyncze utwory, jak i całe albumy. Za piosenkę trzeba zapłacić od 1,49 zł, zaś za płytę - od 9,99 zł. Aby dokonywać zakupów, należy się zarejestrować w serwisie. Płatności realizowane są za pomocą karty płatniczej, przelewu lub elektronicznego transferu (opcja dostępna dla klientów banków mBank i Inteligo).

Kupione pliki internauci mogą bez ograniczeń odsłuchiwać na dwóch komputerach, skopiować do pamięci dwóch przenośnych odtwarzaczy plików muzycznych (zgodnych z technologią Microsoft DRM) oraz dwa razy nagrać plik na płytę Audio CD.

Melo.pl

Melo.pl

Przedstawiciele Interii zapewniają, że dość skromny w tej chwili katalog nagrań (bezpośrednia konkurencja na rodzimym rynku - http://iPlay.pl - oferuje blisko 11,5 tys. plików) będzie stopniowo rozszerzany - w tej chwili trwają negocjacje z 'dużymi wytwórniami'. Zasoby Melo.pl są również zasilane nagraniami nowych artystów, którzy zgłaszają się do portalu poprzez serwis Dla Artysty.

Od chwili uruchomienia serwis http://Melo.pl zaangażował się w akcję charytatywną - w serwisie oferowany jest utwór "List do Świętego Mikołaja" Formacji Nieżywych Schabuff. Jest to element szerszej akcji charytatywnej, z której cały dochód przeznaczony jest na sfinansowanie operacji trzyletniego Marcina Madeja, który urodził się z wrodzoną wadą serca.

Do korzystania z serwisu niezbędny jest komputer wyposażony w system Windows (98 i późniejsze), przeglądarkę Internet Explorer (5 lub nowszą) oraz odtwarzacz Windows Media Player (w wersji 7.1 lub późniejszej).

Więcej informacji:

http://www.melo.pl


Zobacz również