Microsoft Surface RT niezbyt lubiany przez konsumentów. Sprzedaje się słabo

Minęło już kilka miesięcy od premiery tabletu Surface RT. Jak sprzedaje się to urządzenie? Zdaniem analityków bardzo słabo...

Wraz z premierą Windows 8 (koniec października poprzedniego roku) na rynku zagościł tablet Surface RT. Jak wiemy, najnowszy system Microsoftu nie sprzedaje się najlepiej. A jak wygląda to w przypadku tabletu? No cóż, niestety gigant milczy w tej sprawie jak zaklęty, więc chyba nie jest z tym najlepiej, co potwierdzają szacunki analityków:

- zdaniem Waltera Pritcharda z Citigroup Microsoft sprzedał w czwartym kwartale poprzedniego roku od 700 tysięcy do 800 tysięcy tabletów

- Heather Bellini z Goldman Sachs jest jeszcze bardziej srogi. Wspomina o zaledwie 230 tysiącach

Jak widać, szacunki te nawet w przypadku pierwszego z analityków nie mogą cieszyć Microsoftu, tym bardziej, że wedle jego pierwotnych planów tablet Surface RT miał się sprzedać do końca 2012 roku w liczbie kilku milionów sztuk. Być może humor gigantowi poprawi model Surface Pro, którego premiera została zapowiedziana na 9 lutego.


Zobacz również