"Microsoft jest super!"

Microsoft planuje w najbliższym czasie wystartować z wielką kampanią reklamową o nazwie "Start Something", która ma potrwać przez najbliższe 18 miesięcy. Korporacja chce utrwalić swój wizerunek firmy, dzięki której spełniają się marzenia.

Kampania ma pokazywać, że wystarczy odrobina chęci, by dorobić się własnego studia nagraniowego czy prywatnego biznesu - opowiadał o planach Microsoftu w czasie minionego weekendu wiceprzewodniczący firmy, Will Poole. Oczywiście można się domyślić, że marzenia będą się spełniały dzięki Windows...

Reklamy mają się ukazywać w prasie, telewizji i Internecie - kampanią ma być objęte 11 krajów. Microsoft twierdzi, że przygotowano już 39 reklam przeznaczonych do druku, 51 spotów oraz 250 wersji bannerów.

Akcja ma być kontynuowana także w trakcie wprowadzania Longhorna na rynek, czyli w pod koniec 2006 roku. Jim Allchin, przewodniczący działu Microsoftu zajmującego się Windows, twierdzi, że wraz z pojawieniem się kolejnej wersji OS-a na rynku zostanie uruchomiona kolejna kampania reklamowa.

Kampania zbiegnie się w czasie ze świętowaniem dwudziestolecia wprowadzenia na rynek sztandarowego produktu firmy - właśnie Windows.


Zobacz również