Microsoft może wydać nawet 1,8 miliarda USD na kampanię reklamową Windows 8

Zgodnie z doniesieniami magazynu Forbes premierze systemu Microsoft Windows 8 będzie towarzyszyła kampania reklamowa, która może kosztować nawet...1,8 miliarda dolarów.

Już wkrótce, dokładnie 26 października, premierę rynkową będzie miał najnowszy system Microsoftu - Windows 8. Jak donosi magazyn Forbes, w ten weekend ruszyła już przygotowana przy współpracy z agencją reklamową Crispin Porter + Bogusky telewizyjna kampania reklamowa.

Oczywiście nic w tym dziwnego. Zdumienie budzi jednak rozmach wspomnianej kampanii, która zdaniem Forbes kosztować ma 1,5-1,8 miliarda USD! Kwota ta jest około trzy razy większa od kwoty, jaką prawdopodobnie Microsoft wydał przy okazji wprowadzania na rynek poprzednich "okienek" - Windows 7.

Microsoft też zarobi na reklamach

Microsoft z pewnością ma nadzieję, że Windows 8 będzie się rozchodził "jak ciepłe bułeczki". Warto tutaj przypomnieć, że nie liczy on jednak na zyski jedynie ze sprzedaży licencji, ale również reklam pojawiających się w aplikacjach przygotowanych z myślą o nowym interfejsie Modern Ul. Keith Lorizio, wiceprezes Microsoftu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing w USA przekonuje jednak, że wspomniane zintegrowane reklamy nie tylko nie będą uciążliwe dla użytkownika, ale będą piękne i bardzo przydatne...


Zobacz również