Microsoft rozpaczliwie atakuje iPada mini

Microsoft przygotował nową reklamę, w której stara się ukazać wyższość tabletu Acer Iconia W3 nad iPadem mini.

Microsoft wprowadzając na rynek tablety Surface pracujące pod kontrolą systemów Windows 8 i RT miał nadzieję na poważną walkę z Apple i "androidową" konkurencją. Z czasem okazało się jednak, że "okienkowe" urządzenia nie przypadły konsumentom do gustu, przez co gigant nie tylko nie odnotował oczekiwanych zysków, ale stracił blisko miliard dolarów. 

Widząc to Microsoft postanowił powalczyć o klienta za pośrednictwem wydanej kilka dni temu reklamy ukazującej braki iPada na tle tabletu Surface RT. Jak się też właśnie okazało, poszedł za ciosem i przygotował kolejną reklamę, która tym razem skupia się na iPadzie mini (http://www.youtube.com/watch?v=-J09HaPkExA). Dowiadujemy się z niej, że w przeciwieństwie do tabletu Acer Iconia W3 pracującego pod kontrolą systemu Windows 8, nie oferuje on pakietu Office ani gry Halo. Ponadto jest aż o 130 USD droższy.

Materiałem tym Microsoft "strzelił sobie chyba jedak w kolano". Pokazał bowiem, że jeżeli chodzi o małe tablety z Windows 8, nie ma obecnie czym się pochwalić. Potwierdzają to pojawiające się na YouTube komentarze, których autorzy natychmiast zauważyli (nie bez racji), że tablet Acera pod względem konstrukcyjnym wypada wręcz fatalnie na tle iPada mini: np. waży aż 500 gramów (iPad mini - 308 gramów) i jest bardzo gruby (11,4 mm kontra 7,2 mm).

"Acer Iconia W3 otrzymał 3,9 punktu w teście serwisu The Verge, podczas gdy iPad Mini zdobył punktów 9! GTFO z tym tanim tabletem..." - czytamy też w jednym komentarzu.

Trudno nie odnieść więc wrażenia, że nowa reklama to rozpaczliwa próba odwrócenia niekorzystnych dla Microsoftu tendencji rynkowych.


Zobacz również