Mięśnie Herculesa w 3ds max

Dla wszystkich entuzjastów grafiki 3D, którzy sądzili do tej pory, iż realistyczna animacja mięśni i skóry jest poza ich zasięgiem, miłą niespodziankę przygotowuje firma Di-O-Matic. Dzięki niej w najbliższym czasie ukaże się bowiem plugin dla programu 3ds max o nazwie Hercules.

Jak podkreślają twórcy wtyczki - Di-O-Matic, jest to najbardziej efektywne i zarazem najbardziej przyjazne użytkownikowi narzędzie do tworzenia wysokiej jakości animacji poruszających się mięśni. Także skóra na nie nałożona pod wpływem nadanego postaci ruchu, będzie się naturalnie zniekształcała, kurczyła i rozszerzała. Dodatkową zaletą Herculesa jest możliwość zastosowania dowolnego obiektu zamiast mięśni, który pełnić będzie rolę deformatora.

Hercules jest w pełni kompatybilny z innymi pluginami do tworzenia animacji: Skin, Physique, Bones Pro oraz Biped. Jego cenę ustalono na 599 USD. Wersja demonstracyjna wraz z materiałami treningowymi pojawi się wkrótce na stronie producenta.

Więcej informacji: http://www.di-o-matic.com


Zobacz również