Milion z okazji milionowego urządzenia laserowego HP sprzedanego w Polsce!

  • Press Room / Krzysztof Pietrzak,

Sprzedaż milionowego urządzenia laserowego w Polsce a 100-milionowego na świecie to kolejny dowód sukcesu firmy HP na polu światowej klasy przełomowych rozwiązań druku. Rozwiązań, które zmieniły styl pracy Polaków i całego świata!

Sprzedaż milionowego urządzenia laserowego w Polsce a 100-milionowego na świecie to kolejny dowód sukcesu firmy HP na polu światowej klasy przełomowych rozwiązań druku. Rozwiązań, które zmieniły styl pracy Polaków i całego świata!

Opracowanie drukarki laserowej HP LaserJet umożliwiło po raz pierwszy sporządzanie wysokiej jakości wydruków za pomocą komputerów biurkowych i całkowicie zmieniło sposób pracy. Została zapoczątkowana era osobistego drukowania, a pracownicy biurowi osiągnęli niedostępny dotychczas poziom produktywności i kreatywności. "Drukarki LaserJet zapewniły HP niezwykle silną pozycję w branży komputerowej, a po sprzedaniu ponad 100 mln sztuk i wprowadzeniu na rynek przeszło 200 modeli pozostają nadal najpopularniejszą serią urządzeń. Biorąc pod uwagę dynamikę rozwoju tego rynku, kolejne milionowe urządzenie laserowe HP zostanie sprzedane w Polsce nie za dwadzieścia lat, ale już za 3 lata!" - tak prognozuje Robert Sekuła - Kierownik Grupy Produktów dla Biznesu w Dziale Druku i Przetwarzania Obrazu HP Polska.

Marka HP LaserJet stała się podstawowym terminem w dziedzinie drukowania oraz symbolem nowatorstwa, a także wysokiego poziomu jakości i niezawodności. Od 1984 r., czyli od momentu pojawienia się na rynku pierwszej drukarki HP LaserJet Classic, każdy nowy model zapewniał bogatszą funkcjonalność za coraz niższą cenę. Najpierw rozszerzono wybór krojów czcionki, co pozwoliło firmom wyróżniać swoje dokumenty za pomocą logo, elementów graficznych i czcionek. Dokumenty firmowe można już było w pełni dostosowywać do potrzeb, a jedna drukarka potrafiła wydrukować dosłownie wszystko: od nagłówka listu aż po arkusz kalkulacyjny. Później przyszła kolej na drukowanie sieciowe, które umożliwiło zdalne zarządzanie, elastyczne przenoszenie zadań drukowania z jednego urządzenia na drugie oraz obniżenie kosztów konserwacji. Wkrótce potem nastał czas druku kolorowego, dzięki któremu wszystkie firmy, duże i małe, zyskały możliwość samodzielnego publikowania dokumentów i wykonywania zadań typu DTP. Kolejnym przełomem było wprowadzenie na rynek pierwszych wielofunkcyjnych urządzeń pracujących w technologii laserowej.

Kolorowa, sieciowa, milionowa: HP Color LaserJet 2600n

To właśnie kolorowa i sieciowa drukarka laserowa została tą milionową sprzedaną w Polsce. 27. sierpnia w sklepie Saturn, w warszawskim Centrum Handlowym ARKADIA, Jakub Wroński kupił HP Color LaserJet 2600n. Kryteria miał wcześniej ustalone: Pan Jakub od początku szukał laserowej drukarki kolorowej. Ważne było również, aby urządzenie mogło pracować w sieci. "Mam już jedną drukarkę laserową HP i chwalę ją sobie bardzo, więc nie zakładałem, że kupię urządzenie innego producenta. Ponieważ będę jej używał do wydruków projektów graficznych, zależało mi na osiągnięciu jakości i bardzo dobrym odwzorowaniu kolorów." - tak komentuje swój wybór milionowy właściciel urządzenia laserowego HP.

Milionowego klienta przekonał do zakupu Pan Jacek Zimnoch - sprzedawca i konsultant w Dziale Komputerowym sklepu Saturn, który od siedmiu lat sprzedaje sprzęt komputerowy. "Klienci są zadowoleni z tego, co im doradzam, często do mnie wracają. Jeśli chodzi o drukarki, to HP jest u nas zdecydowanym liderem. Liderem pod względem jakości i dostępności wszelkiego rodzaju materiałów eksploatacyjnych" - podkreślił Zimnoch. Dodał również, że "coraz więcej ludzi kupuje kolorowe urządzenia laserowe do domu, już nie tylko do biur". Sprzedany właśnie milionowy laser: HP Color LaserJet 2600n jest tego najlepszym przykładem.

Poszukiwana, poszukiwana. Najstarsza z najlepszych

Z okazji sprzedania milionowej drukarki laserowej w Polsce, a 100-milionowej na świecie, HP Polska ogłosił konkurs na najstarszą działającą drukarkę laserową HP. "Sprzedany milion urządzeń jest znakomitą okazją, aby świętować wspólnie z użytkownikami tego sprzętu. Nasz konkurs łączy ponad dwudziestoletnią historię technologii laserowej z nowoczesnością" - powiedziała Katarzyna Mirowska, SMB Market Manager w Dziale Druku i Przetwarzania Obrazu HP Polska. Nagrodzone zostaną trzy najstarsze, sprawne drukarki a ich posiadaczom zostaną przekazane nowoczesne laserowe urządzenia wielofunkcyjne i drukarki HP. Dodatkowo zdobywca nagrody głównej w prezencie otrzyma milion wydruków. Adresatami akcji "Poszukiwana" są właściciele małych i średnich firm. Więcej informacji o zasadach konkursu można uzyskać wchodząc na stronę www.hp.pl/milion. Konkurs będzie promowany przez kampanię internetową m. in. w takich portalach jak: Onet.pl, Interia.pl, IDG-Drukarki oraz Gadu-Gadu przygotowaną przez agencję Publicis. Dodatkowo na antenie Antyradia posłuchać będzie można "Epickiej historii druku laserowego".


Zobacz również