Nagrody dla "CIO"

Magazyn CIO, którego CXO jest polską edycją, uzyskał 7 nagród, w tym dwie złote, od prestiżowego stowarzyszenia amerykańskich wydawców prasy biznesowej.

Wydawane przez IDG magazyny CIO i CSO uhonorowane zostały w sumie 15 nagrodami w 24. edycji konkursu Amerykańskiego Stowarzyszenia Wydawców Prasy Biznesowej (ASBPE). Papierowe wydanie CIO, którego CXO jest edycją polską, wraz z serwisem internetowym CIO.com uzyskały 8. nagród. W tym dwie złote , najwyższe nagrody w kategorii “Artykuł” i “Interaktywna Społeczność Internetowa”. Nie posiadający polskiej edycji CSO, wraz ze swoim serwisem WWW, zdobyły 7 nagród, w tym złote nagrody w kategorii “Nowa Publikacja Internetowa” oraz “Nowy Projekt Wydawniczy”. Oba pisma zostały ponadto wyróżnione w konkursie głównym o tytuł Magazynu Roku (CIO w grupie pism o nakładzie powyżej 80 tys. miesięcznie, a CSO – poniżej 80 tys. egzemplarzy miesięcznie).

Wydawca CIO, Abbie Lundberg najbardziej ucieszył się chyba z nagrody za zbudowanie najlepszej wspólnoty internetowej: “Fakt, że nasz Best Practice Exchange został uznany za najlepszą wspólnotę interaktywną podkreśla naszą obecną pozycję ostatecznego arbitra w kwestiach związanych z kierownictwem IT w firmach oraz strategicznym wykorzystaniem informatyki w przedsiębiorstwie.”

Nagrodzonym artykułem był główny tekst z wydania z 15 stycznia ub. roku, autorstwa Scotta Berinato. “The Meter is Running” poświęcony jest odrzuceniu przez amerykańskich CIO programu licencjonowania oprorgramowania Licencing 6.0 and Software Assurance, który Microsoft wprowadził pod koniec 2001 roku, (pełna wersja - http://www.cio.com/archive/011502/meter.html ). Teksty Scotta Berinato z CIO goszczą także na łamach CXO (http://www.cxo.pl/artykuly/26351.htm ).


Zobacz również