Najczęściej używane, najlepsze i niezbędne narzędzia do monitoringu, publikacji i analizy w social media, które powinieneś mieć

Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest… Istnieje tak wiele kanałów mediów społecznościowych, a podążająca za trendami marka „musi” być obecna w każdym. Co więcej, nie wystarczy w tych kanałach tylko być, trzeba jeszcze być aktywnym, wyłapywać tendencje i tworzyć świeże treści.

Jak żyć - pytają social media ninjas - kiedy cały czas trzeba siedzieć w sieci, „postować”, „tweetować” i wstawiać „sweet focie”? Z odsieczą przychodzą firmy tworzące narzędzia do wspierania działań w mediach społecznościowych. Artykuł ten przybliży kilka takich „ułatwiaczy”, dzięki którym Wasze życie stanie się prostsze, a prowadzenie kont w social mediach mniej czasochłonne.

Po pierwsze: zarządzaj!

HootSuite to jedno z najpopularniejszych i najbardziej kompleksowych narzędzi do zarządzania profilami firmy w kanałach społecznościowych. Daje możliwość podpięcia kont z Facebooka, Twittera, Google+, LinkedIn, Foursquare, WordPressa i Mixi.

Po drugie: publikuj!

A skoro jesteśmy przy Facebooku, warto wspomnieć o narzędziach, które sprawiają, że administrowanie fanpagem staje się dziecinnie proste. Warto korzystać z takich narzędzi jak Zumny, BannerSnack, WooBox, Rafflecoopter, Posts Picker, Social Media Image Maker, Prezi i Knowem

O tych narzędziach, a także o tym dlaczego istotne dziś są dziś publikacje w postaci zdjęć i wideo, a także monitorowanie aktywności i testowanie nowych rozwiązań przeczytacie w naszym raporcie socialmediaSTANDARD 2013.

Serdecznie zapraszamy na konferencję SocialMediaStandard. Sprawdź szczegóły na http://www.internetstandard.pl/socialmediastandard


Zobacz również