Need for Speed: Underground

Jeśli przypadł ci do gustu film Szybcy i Wściekli, to grając w Need for Speed: Underground będziesz w pełni usatysfakcjonowany. Gra ma urok i przyciąga przed monitory także graczy, którzy do tej pory pogardzali wyścigami.

Jeśli przypadł ci do gustu film Szybcy i Wściekli, to grając w Need for Speed: Underground będziesz w pełni usatysfakcjonowany. Gra ma urok i przyciąga przed monitory także graczy, którzy do tej pory pogardzali wyścigami.

Prawie każdy mężczyzna chce, aby jego samochód był najszybszy, najładniejszy i najbardziej oryginalny. Niestety, wprowadzenie wymarzonych poprawek jest z reguły kosztowne. Dlatego z odsieczą przychodzą gry komputerowe.

W Need for Speed: Underground do wykonania masz bardzo trudne zadanie: zostać najlepszym ulicznym kierowcą w mieście. Nie jest to proste, gdyż do tego zaszczytnego miana pretenduje spora grupa konkurentów.

Zejść do podziemia

Auta można prawie dowolnie modyfikować wizualnie i technicznie.

Auta można prawie dowolnie modyfikować wizualnie i technicznie.

Na początku należy wybrać samochód, którym będziesz się ścigać. Wybór nie jest oszałamiający, jednak w trakcie rozgrywki zostaną odblokowane kolejne pojazdy. Ogółem twórcy przygotowali 20 licencjonowanych aut, takich jak Peugeot 206, Nissan 350Z, Mazda MX-5, Toyota Supra czy Mitsubishi Lancer.

Każdy samochód możesz poddać różnym modyfikacjom. Dzieki nim twoje auto stanie się niepowtarzalną maszyną. Gra oferuje dużo różnych części, które można montować w dowolnych konfiguracjach, dlatego możliwość wystąpienia dwóch takich samych bolidów jest bardzo mała.

Tryb kariery podzielono na kilka rodzajów wyścigów. Najzwyklejsze z nich to Circuit i Sprint.

W pierwszym należy wygrać na trasie składającej się z kilku okrążeń, w drugim trybie - przejechać z jednego punktu miasta do drugiego... i zwyciężyć.

Odpalenie nitro rozmywa otoczenie. Nietrudno wtedy o wypadek.

Odpalenie nitro rozmywa otoczenie. Nietrudno wtedy o wypadek.

Dwa kolejne tryby to nowość. Drift to sztuka pokonywania zakrętów poślizgami. Za każdy udany poślizg otrzymujesz punkty, które na końcu są sumowane. Drag to pojedynek na prostym odcinku drogi, gdzie najważniejszą rolę odgrywa umiejętna zmiana biegów i korzystanie z dopalacza.

Przed wyścigiem możesz wybrać jeden z trzech poziomów trudności. Najwyższy stawia przed tobą nie lada wyzwanie. Najmniejszy błąd kończy się utratą zajmowanej pozycji, a jej odzyskanie bywa czasami wręcz niemożliwe. Need for Speed: Underground ma także tryb sieciowy, gdzie spotykają się wirtualni kierowcy z całego świata.

Feeria świateł

Twórcy bardzo się strarali, aby oddać w grze efekt prędkości. I udało się! Kiedy auto rozpędza się powyżej 120 km/h, ekran zaczyna drżeć, a światła lekko się rozmywają.

Drift to sztuka poślizgów. Każdy taki manewr jest punktowany.

Drift to sztuka poślizgów. Każdy taki manewr jest punktowany.

Im szybciej, tym efekty są mocniejsze, a wrażenie oszałamiającej prędkości jeszcze większe. Prowadzenie samochodu przy prędkości 250 km/h to naprawdę trudne zadanie. Bez wątpienia Underground jest jedną z niewielu gier, gdzie tak sugestywnie odwzorowano dużą szybkość.

Dźwięk i ścieżka muzyczna stoją na bardzo wysokim poziomie. Muzyka w trakcie wyścigów to kilkanaście utworów z gatunku mocniejszego brzmienia i hip-hopu. Wszystko w wykonaniu znanych światowych grup muzycznych.

Wysoka cena

Grafika na wysokim poziomie i dynamizm rozgrywki mają jednak swoją cenę. Aby tego wszystkiego doznać, potrzeba naprawdę mocnego komputera z nową kartą graficzną. Jednak wrażenia, które oferuje gra, są tego warte.

Wydawca w Polsce Electronic Arts Polska

Informacje http://polska.ea.com

Wymagania sprzętowe CPU 700 MHz,128 MB RAM, karta graficzna 3D 32 MB

Cena 129,90 zł

Najniższa cena 118 zł, http://www.maxgame.pl

Ocena 5/5


Zobacz również