Newsweek wchodzi na iPady

Tygodnik Newsweek udostępnił aplikację przygotowaną na tablety iPad. Można ją pobrać poprzez sklep internetowy App Store. Wraz z aplikacją użytkownicy otrzymają pierwsze wydanie Newsweeka. Sama aplikacja umożliwia bezpośrednie pobieranie i czytanie tygodnika, jak również archiwizację wszystkich posiadanych wydań.

Aplikacja oraz pierwsze wydanie Newsweeka są bezpłatne. Kolejne numery w cenie 0,79 euro (około 3 zł).

W aplikacji Newsweek udostępnił treści z wydania drukowanego w wersji zaprojektowanej specjalnie na iPada, w formacie dostosowanym do ekranu tabletu. Wydanie jest podzielone na sekcje zgodne z działami tygodnika i zawiera wszystkie artykuły z wersji drukowanej oraz materiały dodatkowe - między innymi galerie zdjęć, materiały audio i wideo oraz elementy interaktywne wykorzystywane w tekstach, mapach czy infografikach. Dodatkowym elementem jest sekcja "Wiadomości" aktualizowana przy połączeniu z internetem o aktualne informacje z kraju i ze świata.

PC World na Ipada

PC World przygotował specjalne wydanie dla fanów iPada. Przeczytacie w nim między innymi o najlepszych akcesoriach do Ipada, najfajniejszych aplikacjach czy najbardziej przydatnych sztuczkach i trickach. Wydanie specjalne ma aż 160 stron i można je zamówić już za 34,90 zł.

Nad przygotowaniem wydania cyfrowego pracuje dedykowany zespół redaktorów i grafików tygodnika.

Przez trzy miesiące wyłącznym partnerem reklamowym Newsweeka na iPada jest Mazda, dla której w aplikacji przygotowane zostały innowacyjne formaty reklamowe wykorzystujące technologiczne możliwości tabletów. Przy wejściu do wydania użytkownicy zobaczą animację prezentującą Mazdę 6. Co kilka stron redakcyjnych pojawią się interaktywne witryny z informacjami o modelu, zawierające filmy wideo, galerie zdjęć, widgety oraz interaktywne materiały tekstowo-zdjęciowe.

Użytkownicy będą mogli za pomocą zintegrowanej z aplikacją mapy dilerów wyszukać najbliższy salon sprzedaży Mazdy. Dzięki komunikacji z wykorzystaniem iPada producent auta chce dotrzeć do osób ciekawych życia i chętnie sięgających po nowoczesne rozwiązania technologiczne z przekazem, że Mazda 6 to model innowacyjny. Projekt aplikacji przygotował Dział Projektów Specjalnych Biura Reklamy Axel Springer Polska.

Kampania promocyjna aplikacji Newsweeka na iPada trwa od połowy września. Obejmuje promocję w prasie codziennej i magazynach ("Newsweek Polska", "Forbes", "Auto Świat", "Przegląd Sportowy" , "Komputer Świat", "Dziennik Gazeta Prawna", "Puls Biznesu") oraz w serwisach internetowych Axel Springer Polska. Kreację przygotowała agencja BBDO we współpracy z Działem Marketingu tygodnika Newsweek.

Uruchomienie aplikacji na iPada jest kolejnym etapem rozwoju tygodnika w kierunku dostępności na wszystkich najnowocześniejszych nośnikach. Obecnie poza papierowym wydaniem Newsweek jest dostępny w wersji na telefony komórkowe - lajt.newsweek.pl - oraz w wydaniu internetowym - newsweek.pl.


Zobacz również