Nokia N9 - rusza kampania i sprzedaż oryginalnego smartfonu

Wyjątkowa Nokia N9 właśnie wchodzi do sprzedaży. Towarzyszyć jej będzie szeroko zakrojona kampania promocyjna pod hasłami Pokaż się! (Show Yourself!) i Bądź sobą! (Be Yourself!). Producent dużą uwagę skupia na wysokiej jakości i oryginalności nowego smartfonu wyposażonego w system MeeGo.

Nokia N9

Nokia N9 jest na polskim rynku już od tygodnia. Można ją nabyć w sprzedaży detalicznej oraz w sieci Orange. Za 2 do 3 tygodni będzie też dostępna w Plusie i T-Mobile. Jej cena nie należy do niskich. Za przyjemność korzystania z niej trzeba zapłacić 2 600 PLN bez umowy. Aby przekonać użytkowników, że warto, Nokia organizuje kampanię promocyjną m.in. w internecie i telewizji.

Nowy smartfon Nokii wyróżnia się praktycznie wszystkim. Systemem operacyjnym MeeGo, stylistyką, odważną kolorystyka i poliwęglanową obudową. Dlatego też jego twórcy zachęcają w kampanii do bycia sobą i okazywania swojej oryginalności. Zobaczymy, czy ta akcja przyniesie rezultaty, bo oryginalność telefonu może być zarówno jego plusem jak i minusem. Trudno jednak odmówić mu wysokiej jakości wykonania.

Mieszkańcy kilku miast w Polsce będą mogli przyjrzeć się Nokii N9 z bliska. Pierwsze showroomy pojawią się 24 października w warszawskim Pasażu Wiecha oraz w Katowicach przy Korfantego 2 i w Krakowie przy Galerii Krakowskiej. Od 7 listopada nowy smartfon będzie można testować we Wrocławiu na Placu Grunwaldzkim 22 oraz w Poznaniu na terenie Starego Browaru.

Nokia N9 ma wyświetlacz AMOLED o przekątnej 3,9 cala. Jej poliwęglanowa obudowa ma zapewniać lepszą pracę anteny (zasięg i jakość głosu). Smartfon oferuje technologię NFC, dostęp do darmowych map Nokii, nawigacji oraz sklepów z aplikacjami i muzyką. Więcej informacji na temat smartfonu we wcześniejszym artykule.


Zobacz również