Novell utworzył w Polsce dział usługowy

Z początkiem września br. firma powołała nową jednostkę organizacyjną. Novell Professional Services Poland będzie świadczyć usługi doradztwa i wsparcia technicznego dla klientów z Polski, Litwy, Łotwy i Estonii.

Oprócz „tradycyjnych” usług integracji systemów sieciowych i tworzenia rozwiązań klastrowych głównym obszarem działania NPSP mają się stać projekty z zakresu dostępności i bezpieczeństwa danych, zarządzania tożsamością czy optymalizacji rozwiązań katalogowych. Zakładany przez Novella wzrost zapotrzebowania właśnie na tego typu usługi w Polsce zadecydował o utworzeniu działu Professional Services.

Oprócz konsultingu NPSP oferuje klientom usługi wsparcia technicznego. W ofercie dostępnych jest kilka pakietów. Standardowy - Support 1000 – obejmuje pomoc techniczną w dni robocze w godzinach 9.00-17.00 i ośmiogodzinny czas reakcji na zgłoszenie. Pozostałe pakiety różnią się dostępnością pomocy i czasem reakcji. Wariant Premium Support zapewnia dostęp usługi pomocy technicznej 24 godziny na dobę, przy czasie reakcji nie przekraczającym 1 godziny, subskrypcję narzędzi i bibliotek oprogramowania czy szkolenia wybranych pracowników klienta na konferencjach Novell BrainShare. W ramach wszystkich wariantów konsultanci Novella przeprowadzą analizę sieci klienta.


Zobacz również