Nowe opcje i misje dla America's Army

Armia Stanów Zjednoczony zamierza przeprowadzić zakrojoną na ogromną skalę promocję America's Army - darmowej gry akcji przeznaczonej do rozgrywki w Internecie.

Początkowo gra miała być wyłącznie narzędziem propagandowym armii zachęcającym młodych Amerykanów do wstępowania w jej szeregi. Jednak jej popularność wśród graczy na całym świecie sprawiła, że America's Army stała się czymś więcej - znakomitym i niezwykle grywalnym tytułem przyciągającym setki tysięcy graczy. Oczywiście o tak dużym sukcesie zadecydował fakt, że zarówno sama gra jak i rozgrywka są wolne od opłat. Obecnie gra jest jedną z pięciu najchętniej rozgrywanych gier online i od 4 lipca 2003 roku przyciągnęła ponad milion internautów, którzy ukończyli podstawowe wirtualne szkolenie i wzięli udział w ponad 130 milionach misji, przeznaczając na zabawę w sieci ponad 13 milionów godzin. Jeżeli US Army zamierza ze swoim ogromnym potencjałem poważnie i zarobkowo wziąć się za tworzenie gier komputerowych najwięksi wydawcy gier komputerowych mogą się już pakować.

Podczas targów armia zaprezentuje nowe misje i nowe postacie/formacje żołnierzy zarówno dla misji w trybie gry pojedynczej jak i wieloosobowej. Aby móc włączyć się do rozgrywek w trybie wieloosobowych w nowo oferowanych rolach żołnierzy gracze będą musieli najpierw ukończyć szkolenie indywidualne i zespołowe dla tych postaci w trybie gry pojedynczej. Dzięki wprowadzonym innowacjom gracze będą zostać wirtualnymi sanitariuszami lub uzyskać prawo do noszenia legendarnego zielonego beretu służb specjalnych. Ponadto gracze będą mogli tez zaciągnąć się do nowo powstałej jednostki zmechanizowanej która będzie wykorzystywać najnowsze amerykańskie pojazdy wojskowe typu Stryker. Niezwykle przydatna funkcja medyka wojskowego, będzie dostępna dla wszystkich graczy pod warunkiem, że ukończą przewidziany w grze wirtualny trening w Brooke Army Medical Center. Od czerwca co miesiąc armia będzie również dodawała moduły, które pozwolą graczom przejść podstawowy kolejne szczeble szkolenia członków służb specjalnych. Kiedy zimą do rąk graczy trafi ostatni etap szkolenia komandosów, w grze pojawią się debiutujące na E3 misje których wykonanie będzie wymagało wykorzystania technik stosowanych przez siły specjalne, które będą obejmowały m.in. misje typu CSAR (combat search and rescue), misje zwiadowcze, wywiadowcze oraz niekonwencjonalne działania zbrojne.

W ramach promocji swojego produktu armia przeprowadza podczas targów E3 szereg akcji promocyjnych obejmujące m.in. symulacje ataku instruktorów jednostek powietrznodesantowych na Los Angeles Convention Center (LACC), z pokładu helikoptera Black Hawk. Działania promocyjne obejmują również prezentację Strykera - najnowszego amerykańskiego wozu bojowego. Odwiedzający targi, będą mogli również dokładnie przyjrzeć się bojowej wersji HUMMV. Ponadto w zachodniej części centrum wystawienniczego członkowie słynnej 101 Dywizji Powietrznodesantowej (Airborne Division) i 3 Regimentu Pancernej Kawalerii (Armored Cavalry Regment) zademonstrują swoje umiejętności w symulowanej akcji typu CSAR (combat search and rescue). Uwieńczeniem promocji będzie pojedynek w America's Army rozegrany pomiędzy czteroosobowymi drużynami - z jednej strony żołnierzy armii amerykańskiej z drugiej najlepszych cywilnych graczy wyłonionych podczas specjalnych eliminacji.


Zobacz również