Nowy pomysł pikselowego milionera

22-letni Alex Tew, pomysłodawca witryny za milion dolarów, na której sprzedawał przestrzeń reklamową, pobierając za każdy piksel jednego dolara, wpadł na nowy pomysł. Uruchomił witrynę Pixelotto, działającą na podobnej zasadzie, co jego wcześniejszy projekt, ale pozwalającą wygrać 1 000 000 dolarów jednemu, szczęśliwemu użytkownikowi, zarejestrowanemu w serwisie.

Sam pomysł sprzedaży powierzchni reklamowej jest prawie identyczny, jak w przypadku milliondollarhomepage.com, jednak tym razem nie całe przychody ze sprzedaży reklam powędrują do kieszeni przedsiębiorczego 22-latka. Milion dolarów trafi do wylosowanego użytkownika, który zostanie wybrany w drodze losowania.

Każdy rejestrujący się użytkownik może kliknąć na maksymalnie dziesięciu reklamach. Po sprzedaniu całej powierzchni reklamowej, wylosowana zostanie jedna reklama i spośród użytkowników, którzy ją wybrali, zostanie wybrany szczęśliwiec, który otrzyma okrągły milion dolarów!

Alex Tew podejrzewa, że reklamy powinny byś sprzedane za około dwa miesiące i wtedy zostanie wyłoniony zwycięzca. Potem twórca witryny ma zamiar uruchamiać loterię ponownie. Obecnie sprzedana została powierzchnia za ponad sto dwadzieścia tysięcy dolarów, a największy reklamodawca (Lastminute.com) wydał dwadzieścia tysięcy dolarów.

Strona Pixelotto.


Zobacz również