Nowy serwis Polifarb SA

Producent farb i lakierów Polifarb Cieszyn-Wrocław S.A. zmienił swój wizerunek internetowy. Twórcą nowego serwisu jest agencja interaktywna Adv.pl.

Nowa witryna ma charakter serwisu korporacyjnego. Zdaniem jej twórców, jest ona przykładem w pełni personalizowanej witryny, której treści skierowane są do kilku grup docelowych: klientów indywidualnych, firm z branży przemysłowej, przedstawicieli mediów, inwestorów, a także potencjalnych pracowników.

Odbiorca końcowy odnajdzie w witrynie katalog produktów, wyposażony w kalkulator wydajności oraz kosztów farb i lakierów, adresy sieci handlowych: "Studio Dekoral" oraz "Centrum Dekoracyjne- Dekoral". Moduł obsługi klienta dostarcza również praktycznych porad w zakresie technik malarskich. Architekci oraz firmy z branży przemysłowej poza danymi stricte korporacyjnymi na temat Spółki, odnajdą informacje na temat sieci dystrybucji. Do ich dyspozycji w module "Strefa Klienta" znajduje się formularz zgłoszenia reklamacyjnego oraz potrzebne w działaniach handlowych dokumenty, z możliwością ich pobrania.

Z myślą o pełnej komunikacji Polifarbu ze światem mediów wdrożone zostało rozbudowane centrum prasowe, zawierające informacje na temat wydarzeń w firmie oraz kontakt z działem PR. Do inwestorów skierowany jest moduł relacji inwestorskich, gdzie znajdują się m.in. notowania giełdowe Spółki, raporty, bilanse i analizy finansowe. Dla osób zainteresowanych pracą w Polifarbie przeznaczono dział zawierający oferty pracy z możliwością złożenia aplikacji on-line.

Serwis zawiera także podstawowe informacje o markach produktowych Polifarbu. Funkcjonalność witryny wsparta została wdrożeniem systemów wyszukiwawczych.

"Zadaniem Adv.pl było stworzenie nowoczesnego narzędzia komunikacji Spółki z otoczeniem. Jednocześnie zadbaliśmy o to, aby korzystanie z zasobów witryny było proste i intuicyjne."- mówi Konrad Pankiewicz Dyrektor Zarządzający Adv.pl.

Więcej informacji:

http://www.polifarb.pl

http://www.adv.pl


Zobacz również