Opłaca się być użytkownikiem Google'a?

Z opublikowanego ostatnio badania firmy analitycznej S.G. Cowen & Co. LLC, przeprowadzonego wśród amerykańskich internautów, wynika, że ci użytkownicy, którzy częściej posługują się wyszukiwarką Google, są statystycznie bardziej doświadczeni w poruszaniu się po sieci WWW. Są też... bogatsi.

W raporcie czytamy, że im dłużej użytkownicy korzystają z Internetu, tym częściej Google służy im jako narzędzie wyszukiwawcze. Co więcej, osoby, które informacji w Internecie szukają częściej za pośrednictwem Google'a niż np. podobnych usług oferowanych przez Microsoft, Yahoo czy też America Online, mogą pochwalić się wyższymi dochodami (ponad 60 tys. dolarów na gospodarstwo domowe rocznie).

Google przoduje także w rankingu najpopularniejszych wyszukiwarek - systematycznie korzysta z niej 52 % amerykańskich internautów. Na drugim miejscu znalazła się wyszukiwarka Yahoo (22 %), a trzecie miejsce ex aequo zajęły koncerny Microsoft i AOL z 9-procentowym wynikiem.

Zobacz również:

SG Cowen & Co., LLC


Zobacz również