Philips gra z Nike

Philips zapowiedział wprowadzenie na rynek serii cyfrowych odtwarzaczy audio, opracowanych wspólnie ze znanym producentem sprzętu sportowego, firmą Nike. Wśród nowości znalazły się urządzenia wykorzystujące nośniki flash, CD oraz miniCD.

Philips zapowiedział wprowadzenie na rynek serii cyfrowych odtwarzaczy audio, opracowanych wspólnie ze znanym producentem sprzętu sportowego, firmą Nike. Wśród nowości znalazły się urządzenia wykorzystujące nośniki flash, CD oraz miniCD.

Urządzenia, których nazw ani specyfikacji technicznej na razie jeszcze nie podano, trafią na rynek prawdopodobnie jeszcze tego lata. Będą to: odtwarzacze plików audio, wyposażone w karty pamięci flash o pojemności 128 i 64 MB (pierwszy kosztować ma ok. 200 USD, zaś drugi - ok. 130). Do sprzedaży trafią również urządzenia odtwarzające muzykę zapisaną na płytach CD i CD-R - kosztujący 149 USD model korzystający ze zwykłych płyt oraz model przystosowany do odtwarzania muzyki z płyt miniCD.

Wprowadzenie na rynek wspólnych produktów Philipsa oraz Nike jest konsekwencją umowy o współpracy, podpisanej przez obie firmy na początku tego roku.


Zobacz również