Pixels 3D 4.0

Firma Pixels rozpoczęła sprzedaż najnowszej wersji swojego oprogramowania do modelowania i tworzenia animacji 3D – Pixels 3D 4.0.

Nowością w nowej, czwartej wersji aplikacji jest przede wszystkim zintegrowanie z nią programu o nazwie ShaderMaker Pro, umożliwiającego cieniowanie proceduralne. Do tej pory ShaderMaker był oddzielną aplikacją. W Pixels 3D 4.0 znalazły się także mechanizmy pozwalające na tworzenie realistycznych efektów cząsteczkowych, takich jak płyny, dym czy eksplozje. W nowej wersji programu dodano także więcej typów predefiniowanych obiektów

Pixels 3D 4.0 wyposażono w korzystający z OpenGL interfejs użytkownika. Za renderowanie scen odpowiedzialny jest nowy algorytm o nazwie Tempest. Zdaniem producenta, pozwala on na uzyskanie obrazów o lepszej jakości, poprawiono także szybkość działania.

Aplikacja przeznaczona jest dla komputerów Macintosh. Do jej uruchomienia niezbędny jest system Mac OS 9.1 lub nowszy. Cena programu wynosi 599 USD. Koszt wersji upgrade wynosi zaś 249 USD.

Więcej informacji:

http://www.pixels3d.com


Zobacz również