Platforma do tworzenia gier dla DirectX 10

Nvidia udostępniła pakiet do tworzenia gier wykorzystujących najnowszą, dziesiątą wersję bibliotek DirectX. W ramach zestawu Nvidia Developer Toolkit dostępne są m.in. próbki kodu, biblioteki, wtyczki i narzędzia kontroli poprawności kodu.

W skład pakietu Nvidia Developer Toolkit weszły;

- SDK 10: próbki kodu DirectX 10, OpenGL i CUDA dla najnowszych procesorów graficznych

- FX Composer 2 - środowisko tworzenia shaderów, obsługujące DirectX, OpenGL z HLSL, Cg oraz COLLADA FX

FX Composer

FX Composer

- PerfKit 5 - narzędzia kontrolujące poprawność kodu aplikacji, pozwalające także na edycję shaderów oraz dalsze wykonywanie bądź modyfikację stanów renderingu

- ShaderPerf 2 - narzędzie dostarczające informacji o wydajności shaderów

- biblioteki i plug-iny do pracy z teksturami

- biblioteka shaderów złożona z ponad 100 efektów.

PerfKit

PerfKit

Więcej informacji: Nvidia


Zobacz również