Plus protestuje przeciwko "przejściu" Mumio do Play

Najnowsza reklama sieci Play, w której pojawili się członkowie kabaretu Mumio, spotkała się z natychmiastową reakcją przedstawicielki sieci Plus.

Od piątku w ramach nowej kampanii reklamowej sieci Play, na ekrany telewizorów powrócił kabaret Mumio. W pierwszym krótkim filmie możemy zobaczyć, jak jego członkowie spotykają się ze znanymi z wcześniejszych reklam przedstawicielami sieci i podpisują umowę:

Pod koniec filmu słyszymy, jak narrator mówi "Mumio też przeszło do Play". Stwierdzenie to mocno zdziwiło (i podobno rozbawiło) pracowników biura sieci Plus. Aleksandra Gieros-Brzezińska, kierownik działu komunikacji korporacyjnej w rozmowie z "Wyborczą" dała do zrozumienia, że mamy tutaj do czynienia z nadużyciem sugerującym, iż Mumio przeszło z Plusa. Oczywiście nie jest prawdą, ponieważ kabaret nie współpracował Plusem od półtora roku. Pani Aleksandra nie odmówiła sobie również pewnych złośliwości zastanawiając się dlaczego konkurentowi zwerbowanie kabaretu zajęło aż tyle czasu i deklarując, że jeżeli Play chce, to może dać mu telefon do Obamy, który niedawno gościł w reklamie jej firmy.

Co na to internauci?

W większości komentarzy internautów pojawia się stwierdzenie, że Plus po prostu bardzo żałuje pożegnania się z Mumio. Ponadto często możemy spotkać krytyczne wypowiedzi na temat reklamach, które powstały po odejściu Mumio w ramach współpracy z nową agencją o nazwie Change Communications.

A co Wy o tym sądzicie?

Źródło: Wyborcza.biz


Zobacz również