Płynne radio

Liquid Audio wprowadza nowy system do zarządzania dystrybucją nagrań muzycznych dla internetowych stacji radiowych.

Na odbywającym się w USA zjeździe Stowarzyszenia Nadawców Radiowych firma Liquid Audio ogłosiła powołanie inicjatywy zwanej Radio Promotions Network. Jej celem będzie oferowanie usług dla stacji radiowych i koncernów płytowych, wspomagających proces promowania nowych artystów i produkcji muzycznych. Przedstawiciele Liquid Audio utrzymują, iż już ponad 300 rozgłośni radiowych korzysta z usług i oprogramowania firmy służącego do dystrybucji muzyki przez Internet.

"Dla koncernów muzycznych najważniejszą kwestią jest promowanie nowych nagrań muzycznych. W postaci Radio Promotions Network nadawcy radiowi otrzymają zaawansowane narzędzie do sieciowej dystrybucji muzyki i inteligentnego układania muzycznej ramówki stacji, tak aby przekaz miał jeszcze większą efektywność w docieraniu do słuchaczy" - powiedział Stephen Page, dyrektor działu Broadcast Interface, w Liquid Audio.


Zobacz również