Poczta Polska: smartfonem sprawdzisz, gdzie jest przesyłka

Poczta Polska udostępniła usługę pozwalającą na sprawdzenie, co dzieje się z nadaną przesyłką. Oferuje ona ponadto kilka innych funkcji.

Poczta Polska zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami systematycznie poszerza ofertę e-usług. Po elektronicznych kartkach poinformowała bowiem właśnie o udostępnieniu internetowej aplikacji mobilnej, której podstawową funkcjonalnością jest monitorowanie tego, co dzieje się z naszą przesyłką.

"Rynek mobile to najszybciej rozwijający się obecnie obszar Internetu. Coraz więcej przedsiębiorców optymalizuje swoje usługi na potrzeby urządzeń typu smartfon czy tablet. My również dostrzegamy w tym rynku potencjał i chcemy go wykorzystać - powiedział Sławomir Żurawski, dyrektor Biura Rozwoju Usług KEP Poczty Polskiej.

Poza wspomnanym śledzeniem realizacji kolejnych atapów podróży przesyłki klient Poczty może skorzystać z następujących funkcji:

- wyszukiwanie najbliższych placówek pocztowych w okolicy

- wyszukiwanie placówek pocztowych po adresie

- adresy oraz godziny pracy wyszukanych placówek

- nawigacja do wskazanej placówki pocztowej

- dostęp do bieżących informacji Poczty

Z nowej darmowej usługi mogą skorzystać zarówno posiadacze smartfonów, jak i tabletów. Znaleźć ją można pod adresem http://mobilna.poczta-polska.pl/MobiPost/


Zobacz również