Pogadaj z centralą

Amerykańskie firmy telekomunikacyjne wprowadzają do swojej oferty technologię rozpoznawania głosu.

Amerykańska firma Williams Communications, specjalista od systemów telekomunikacyjnych, jako jedna z pierwszych na świecie wprowadza do oferty kompleksowy system rozpoznawania głosu Locus Liaison firmy Locus Dialogue, który pozwala na kontrolę pracy central telefonicznych, centrów obsługi klienta oraz wybierania numerów telefonów przez użytkowników za pomocą poleceń głosowych. Nowy system przeznaczony jest przede wszystkim do firm i wykorzystywany będzie głównie do wewnętrznej komunikacji. "Firmy chcą używać systemów rozpoznawania mowy w swoich centralach telefonicznych, bowiem oszczędza to czas i pieniądze", stwierdził Wayne Poyer z Williams Communications.

"Połączenia telefoniczne wymagające wybierania kolejnych numerów wewnętrznych są droższe i bardziej czasochłonne. Dzięki systemowi Locus wystarczy wypowiedzieć nazwisko rozmówcy, aby automatycznie uzyskać z nim połączenie. Jest to znacznie prostsze i szybsze" - twierdzi Nancy Jamison, analityk z firmy Jamison Consulting.

Wprowadzenie do oferty systemu Locus Liaison ogłosił również jeden z największych konkurentów koncernu Williams, firma SBC Communications. Jej partnerami są tacy giganci jak Ameritech, Pacific Bell, Southwestern Bell, SBC Telecom i Cellular One.


Zobacz również