Ponad milion sprzedanych egzemplarzy Halo 3

Najnowsza produkcja firmy Bungie już teraz stała się najszybciej sprzedającym się tytułem w Stanach Zjednoczonych w historii. Chodzi oczywiście o okres przedsprzedaży. Dodatkowo Microsoft, wydawca tytułu, zapowiedział współpracę reklamową z takimi markami jak Mountain Due, Burger King, Doritos czy Pontiac.

Microsoft potwierdził niedawno liczbę miliona zamówionych egzemplarzy gry Halo 3. Zdementowano tym samym pogłoski o tym, że liczba ta sięgnęła już czterech milionów, bo takie też pojawiły się ostatnio w mediach. Niemniej jednak, wymieniona liczba egzemplarzy gry zamówionych przed premierą jest i tak wynikiem najlepszym w historii.

Przedstawiciel giganta z Redmont oświadczył, że niedługo może zabraknąć promocyjnych egzemplarzy Halo 3. W skład specjalnego zestawu wchodzi między innymi miniaturowa wersja hełmu. Jest to tym bardziej zaskakujące, że wersja promocyjna jest dość droga. Kosztuje bowiem 129,99 dolarów. Mimo to, wiadomo, że sprzedaje się jak świeże bułeczki.

Pomimo takiego powodzenia przedsprzedaży, Microsoft nie rezygnuje z potężnej kampanii reklamowej. Wiemy już, że w promocję Halo 3 włączą się takie kolosy jak Pepsi (wypuszczając specjalną edycję napoju Mountain Due), Burger King, Doritos oraz Pontiac. Nie można również zapomnieć o koncercie promocyjnym, w którym swój udział zapowiedział m.in. zespół Linkin Park.

Fanom pozostaje mieć jedynie nadzieje, że Halo 3 będzie choć w połowie tak dobre jak kampania reklamowa, która je promuje. Jeśli tak się stanie, to gracze otrzymają prawdziwy hit...


Zobacz również