Poznaj minimalne wymagania Call of Duty: World at War

Belgijski serwis 9live opublikował oficjalne wymagania najnowszego Call of Duty: World at War. Fani serii nie powinni się obawiać - autorzy dołożyli wszelkich starań by jak najwięcej osób mogło cieszyć się tytułem.

Call of Duty: World at War powstaje na silniku czwartej części serii, choć autorzy wprowadzili do oprawy graficznej kilka istotnych zmian. Na szczęście dla fanów, końcowy efekt nie oznacza potwornych wymagań sprzętowych. CoD: World at War powinno spokojnie działać na maszynach średniej klasy.

Oto minimalne wymagania Call of Duty: World at War:

- Procesor: AMD 64 3200+/Intel Pentium 4 3 GHz lub lepszy

- Pamięć: 512 MB RAM (Windows XP) lub 1 GB RAM (Windows Vista)

- Karta graficzna: 256 MB nVidia Geforce 6600GT/ATI Radeon 1600XT lub lepsza, wsparcie dla technologii Shader 3.0

- 8 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Call of Duty: World at War (określane również jako Call of Duty 5) przeniesie graczy na pola walki II Wojny Światowej. Autorzy zapowiadają, że tytuł zaoferuje możliwość wzięcia udziału w kampaniach, które dotychczas pomijano. Wiadomo więc, że będziemy walczyć w azjatyckiej dżungli (siły amerykańskie i australijskie - japończycy) bądź na froncie wschodnim tuż przez zakończeniem wojny (jako żołnierz Armii Czerwonej; zajęcie Berlina).

W grze dostępny będzie tryb kooperacji (do czterech osób), który umożliwi przejście całej kampanii wraz z kolegami.

Call of Duty: World at War trafi na PC, Xboksa 360, Playstation 3, Wii oraz NDS. Premiera w listopadzie bieżącego roku.


Zobacz również