Problemy z iPhone 3G? Steve Jobs odpowie! (przynajmniej niektórym)

Na witrynie MacRumors pojawiło się doniesienie, jakoby sam Steve Jobs odpowiedział na e-mail z informacją o błędzie. Chodziło oczywiście o iPhone 3G i nękające jego użytkowników problemy z rozmowami w sieciach UMTS.

Mimo rosnącej z każdym dniem liczby skarg na kiepskie funkcjonowanie iPhone'a 3G w sieciach UMTS (obecnych również w Polsce), Apple nie komentowało doniesień ani nie wydawało żadnych oświadczeń.

Aż do dziś?

Na witrynie MacRumors pojawiła się informacja, jakoby jeden z posiadaczy iPhone'a 3G napisał do Steve'a Jobsa o swych problemach z telefonem - i uzyskał odpowiedź. W e-mailu od szefa Apple wyczytał ponoć, że błąd pojawia się zaledwie w co pięćdziesiątym (2%) smartfonie i że da się go naprawić przez instalację programowej łaty.

Jeśli doniesienie jest prawdziwe, kłopoty z funkcjonowaniem urządzenia ma "zaledwie" 60 tysięcy osób.

Warto przypomnieć, że uaktualnienie ma zostać udostępnione na przełomie sierpnia i września lub we wrześniu. Tymczasem sam iPhone 3G w salonach sieci Era pojawi się w sprzedaży już 22 sierpnia br.

Patrz też: redakcyjne wrażenia z testu urządzenia Apple


Zobacz również