Przepraszam, jeszcze minutka

To najbardziej irytujące słowa, jakie mogą usłyszeć dzwoniący do firmy - jak często dzwoniący zostaną przeproszeni i w jakim przypadku ustalił m.in. raport brytyjskiej firmy badawczej NOP.

Szansa, że za oczekiwanie minutę lub dłużej dzwoniący usłyszy "przepraszam" jest bardzo mała - dzieje się tak tylko w 3% przypadków, niezależnie czy oczekiwanie trwa 2 minuty czy 10 minut.

Kiedy już jednak dzwoniący "przebije" się do rozmówcy - szansa, że usłyszy przeprosiny jest znacznie większa. W 56% przypadków, niezależnie czy połączenie nastąpiło po minucie czy po "dłuższej chwili", usłyszy od swego rozmówcy najpierw "przepraszam". Te m.in. dwa ustalenia przynosi CallCheck Report firmy badawczej NOP, przygotowany w ciągu dwóch lat w oparciu o 9,4 tys. wywiadów z osobami korzystającymi z usług telefonicznych w Wielkiej Brytanii.


Zobacz również