Quake 4 - pierwsze szczegóły

W brytyjskim magazynie PC Zone i amerykańskim PC Gamer pojawiły się pierwsze zapowiedzi, kontynuacji kultowego tytułu id Software - Quake'a 4. Oto pierwsze szczegóły na temat przygotowywanej czwartej odsłony gry, o których pisano w obu wydawnictwach.

Produkcją gry zajmują się programiści ze studia Raven Software. Gra powstaje w oparciu o silnik graficzny Dooma III, więc możemy spodziewać się oprawy graficznej najwyższej jakości. Jeśli chodzi o fabułę Quake'a 4 - ma ona być bezpośrednią kontynuacją wydarzeń z Quake'a 2. Akcja nowego wcielenia tej popularnej strzelaniny FPP, rozpocznie się bowiem w kilka godzin po wydarzeniach, które zakończyły drugą odsłonę gry.

Gracz weźmie udział w planowanej na ogromną skalę inwazji na macierzystej planecie Stroggów - obcych znanych z wcześniejszej odsłony gry. W trakcie kampanii w trybie gry pojedynczej będziemy brać udział, zarówno w samotnych misjach, jak i ogromnych bitwach, w których towarzyszyć nam będą inni członkowie korpusu ekspedycyjnego atakującego planetę obcych. Poszczególne misje będą rozgrywane na powierzchni planety i wewnątrz budynków. W czwartej odsłonie kultowego Quake'a, powrócą też, dobrze znane fanom gry, rodzaje broni - na pewno, bowiem nie zabraknie w grze takich typów jak: blaster, machinegun, nailgun czy shotgun. Ponadto podczas rozgrywki będziemy także mogli korzystać czasami z pojazdów, co będzie absolutną nowością w historii serii.

Niewiele informacji udostępniono natomiast, na temat trybu multiplayer gry - wiadomo tylko, że będzie on podobny do tego znanego z gry 'Quake III Arena' i nie będzie w nim można wykorzystywać pojazdów występujących w trybie singleplayer.

Więcej informacji wkrótce.


Zobacz również