Quake III sprzedany!

Electronic Arts uzyskał licencję na wykorzystanie engine'u Quake III Arena.

Amerykański koncern Electronic Arts tryumfalnie poinformował o podpisaniu z Id Software kontraktu, na mocy którego będzie mógł w swoich nowych grach wykorzystywać "silnik" Quake III Arena. Szefowie firmy swój wybór uzasadniają, przede wszystkim, ogromnymi możliwościami i uniwersalnością engine'u graficznego. Dodatkowo planują dokonanie w nim szeregu zmian, co według zapowiedzi ma znacznie zwiększyć jego ogólną wydajność.

Pierwszą produkcją ze stajni EA, opartą o zakupioną technologię będzie komputerowa wersja najnowszego filmu z Jamesem Bondem - Świat to za mało. Na razie wiadomo tylko, że gra należeć ma do gatunku action-adventure i umożliwiać śledzenie akcji zarówno w trybie FPP, jak i TPP. Jej premiera odbędzie się najprawdopodobniej na jesieni br..

Oprócz przygód agenta 007, ludzie z Electronic Arts planują pod koniec 2000 roku wprowadzić na rynek produkcję o nazwie American McGee's Alice, która jest wirtualna wersją Alicji w Krainie Czarów. Tytuł ten ma być stworzony również w oparciu o engine Quake III Arena i zawierać przepiękny, trójwymiarowy świat zamieszkiwany przez mnóstwo najróżniejszych postaci.


Zobacz również