Reklama na kołach

Rozdawanie samochodów to nowa forma promocji marki, proponowana reklamodawcom przez amerykańską firmę FreeCar Media.

Amerykańska firma marketingowa FreeCar Media rozpoczęła kampanię reklamową, polegającą na "rozdawaniu" samochodów. Auta mogą otrzymać użytkownicy, którzy odwiedzą serwis www.FreeCar.com i wypełnią odpowiednią ankietę. Składa się ona z ponad kilkudziesięciu punktów, gdzie oprócz szczegółowych danych osobowych, kierowcy będą musieli wypełnić rubryki dotyczące ich pracy, ogólnych zainteresowań, "drogowych" zwyczajów oraz np. dokładnie określić, w jakim celu najczęściej używają samochodów (dojazd do pracy, długie podróże, krótkie wycieczki). Oczywiście samochody nie zostaną przekazane wszystkim chętnym, a jedynie kilku kierowcom wybranym przez sponsorów akcji marketingowej. Kandydaci są poddawani bardzo dokładnej selekcji. Każdy chętny uczestnik "konkursu" musi legitymować się amerykańskim prawem jazdy oraz mieć "czystą" policyjną kartotekę. Zwycięzcy otrzymają wysokiej klasy samochód w całości "oklejony" rzucającą się w oczy reklamą sponsora, który będą mogli bezpłatnie użytkować przez 24 miesiące. Kierowcy ponosić będą jedynie koszty związane z zakupem paliwa i ubezpieczeniem samochodu. Umowa przewiduje, iż za serwisowanie auta płacić będą również sponsorzy.

FreeCar Media twierdzi, iż tego typu kampanie, chociaż są dosyć kosztowne dla reklamodawców, są znakomitą okazją do promowania marki. Kierownictwo firmy zapewnia, iż do uczestnictwa w akcji zgłosiło się już wiele koncernów, które dzięki dokładnej selekcji uczestników konkursu, mają nadzieję na dotarcie do odpowiedniej grupy klientów. W akcji na razie mogą uczestniczyć jedynie chętni z USA, jednak FreeCar Media zapowiada rychłą ekspansję na rynki innych krajów. Niewykluczone więc, iż podobne kampanie reklamowe będą miały miejsce również w Polsce.

Więcej informacji:

www.freecar.com


Zobacz również