Reklama w komórce

Organizacja Wireless Advertising Association chce umożliwić przesyłanie reklam za pośrednictwem telefonów komórkowych oraz palmtopów.

26 czerwca w San Francisco odbędzie się spotkanie przedstawicieli przemysłu reklamowego, skupionych w Wireless Advertising Association (Stowarzyszenie Reklamy Bezprzewodowej). Eksperci spodziewają się, że na spotkaniu tym przedstawiony zostanie plan działań, mających na celu umożliwienie prowadzenia kampanii reklamowych również za pośrednictwem telefonów komórkowych oraz palmtopów.

Teoretycznie wysyłanie reklam do telefonów komórkowych nie jest czymś niezwykłym ani trudnym - przesyłanie krótkich wiadomości tekstowych (SMS) z Internetu umożliwia wiele tzw. bramek SMS-owych. Niektóre modele telefonów umożliwiają również odbieranie prostych elementów graficznych. Dlatego sprawy techniczne nie będą głównym tematem spotkania Wireless Advertising Association - oczekuje się raczej, że jego przedstawiciele zaprezentują regulacje, dotyczące ochrony danych personalnych klientów, którzy mieliby otrzymywać reklamy.


Zobacz również