Reklama w komórkach Ery

Operator wprowadzi opcje tańszych połączeń telefonicznych przerywanych reklamami. Od początku roku użytkownicy, którym nie będą one przeszkadzać będą mogli rozmawiać płacąc tylko 10 gr za minutę.

Abonenci sieci komórkowej Era będą mogli korzystać z dziesięciokrotnie tańszych połączeń przerywanych blokami reklamowymi. Według przedstawicieli Ery, tym rodzajem usługi zainteresowanych jest ponad 90% ankietowanych abonentów. Z tańszych połączeń skorzysta początkowo ok. 50 tys. wybranych klientów sieci. Od początku 2002 roku operator zamierza udostępnić usługę dla wszystkich abonentów oprócz osób korzystających z telefonów w systemie pre-paid. Minuta rozmowy przerywanej 15-sekundową reklamą kosztowac będzie 10 groszy.

"Usługę w wersji testowej wprowadzimy najpóźniej za dwa tygodnie. Przez najbliższych kilka miesięcy przetestuje ją 50 tys. wybranych abonentów a od początku przyszłego roku chcielibyśmy zaoferować ją wszystkim zainteresowanym. Reklamy będą odpowiednio profilowane. Z naszych badań ankietowych wynika, że abonenci najchętniej słuchaliby reklam motoryzacyjnych, usług bankowych czy zbliżających się wydarzeń kulturalnych" - mówi Robert Niczewski, rzecznik prasowy Ery.

Era jest ósmym operatorem na świecie, który zdecydował się na wprowadzenie takiej usługi i pierwszym w krajach środkowoeuropejskich. Wprowadzenie podobnej usługi w sieci Idea rozważa Centertel.


Zobacz również