Reklamy w Enemy Territory: Quake Wars

Jeden z wysoko postawionych przedstawicieli Splash Damage, Neil Postlethwaite, wypowiedział się w sprawie pomysłu zaimplementowania reklam do gry Enemy Territory: Quake Wars. Neil stwierdził, że reklamy "będą" i "dobrze przysłużą się całemu projektowi".

Neil Postlethwaite powiedział wprost: "Przez ostatnie cztery lata robiliśmy wszystko, aby jak najlepiej dopracować Enemy Territory: Quake Wars. Nie mamy zamiaru sprzedać gry i odejść. Chcemy ją wspierać na wszystkie możliwe sposoby - prowadzić statystyki graczy na stronie, wspomagać społeczność fanów i kontynuować prace nad ulepszeniami."

Oczywiście do tego potrzebne są pieniądze. Autorzy zdecydowali, że zdobędą je m.in. poprzez umieszczenie reklam w grze. Neil zapewnił przy tym, że ogłoszenia nie będą nachalne: "reklamy zostaną umieszczone w świecie gry tak, aby nie irytować użytkowników. Będą po prostu częścią świata - pojawią się np. na przyczepach ciężarówek". Dodał jeszcze, że żadne dane graczy nie będą zapisywane przez firmę zajmującą się umieszczaniem reklam.

Jak słowa przełożą się na rzeczywistość? Zobaczymy już wkrótce, podczas beta-testów gry.


Zobacz również