Rój zaatakował o północy!

W nocy z 11 na 12 marca na półki polskich sklepów trafiła jedna z najbardziej wyczekiwanych gier roku: "StarCraft II: Heart of the Swarm".

Nocna premiera to inicjatywa polskiego dystrybutora gier CDP.pl oraz jego partnerów handlowych: Tesco, Empiku oraz Ultimy.

"Kolejny epizod sagi StarCraft to gra bardzo oczekiwana również przez polskich fanów. Liczymy, że osiągnie doskonały wynik sprzedażowy, również dzięki pełnej polskiej wersji językowej" - powiedział członek zarządu CDP.pl Michał Gembicki. "StarCraft II: Heart of the Swarm" to drugi epizod kontynuacji jednej z najbardziej popularnych strategii czasu rzeczywistego (RTS) w historii gier komputerowych, traktującej o zmaganiach trzech ras - Terran, Protosów i Zergów na przełomie XXV i XXVI wieku.

SC2

SC2

W nocy z 11 na 12 marca, z inicjatywy CDP.pl oraz partnerów z sieci handlowych Tesco, Empik i Ultima, w całej Polsce odbyła się sprzedaż tej wielce oczekiwanej gry. Równolegle ze światową premierą, w ponad 60 sklepach w całym kraju, najzagorzalsi fani serii StarCraft mogli kupić dodatek tuż po godzinie 22:00, by cieszyć się grą jako jedni z pierwszych. Uczestnicy nocnych premier poza możliwością wcześniejszego zakupu gry otrzymali również gadżety w postaci koszulek i plakatów z najnowszej odsłony Starcrafta.

SC2

SC2

Dodatek StarCraft II: Heart of the Swarm do działania wymaga podstawowej wersji gry StarCraft II: Wings of Liberty. Gra StarCraft II: Heart of the Swarm jest już dostępna w pełnej polskiej wersji językowej na komputery PC w wersji standardowej (129,99 PLN) oraz kolekcjonerskiej (239,99 PLN).


Zobacz również