SA Wardęga "wygrał" YouTube w 2014 roku

Koniec roku to różnego rodzaju podsumowania i pierwszy raz w historii ktoś z Polski znalazł się na "medalowym" miejscu YouTube. Filmik SA Wardęgi okazał się najczęściej oglądanym tam klipem w 2014 roku.

Film o "zmutowanym psie" wygrał najważniejszą z kategorii, czyli "film roku". W momencie pisania tego tekstu licznik wyświetleń wskazuje dokładnie 113 442 324 odtworzeń, a liczba ta została osiągnięta od 4 września b.r. Czy filmik się komuś podoba, czy nie, stał się fenomenem, a o Sylwestrze Wardędze zrobiło głośno na całym globie. W tej kategorii pies-mutant wyprzedził klip Nike Football z udziałem takich gwiazd jak Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Ibrahimović czy Iniesta - "tylko" 98 923 809 wyświetleń. Miejsce trzecie w 2014 roku to "First Kiss" Tatio Piliewej, czyli klip z eksperymentem - poproszono nieznajomych sobie ludzi, aby się pocałowali. Tutaj na liczniku 94 165 885 wyświetleń.

Tak, to właśnie on zarządził na YouTube w 2014 roku

Tak, to właśnie on zarządził na YouTube w 2014 roku

Jeśli chodzi o filmiki czy klipy związane z IT, na miejscu piątym odnotowany został "iPhone 6 Plus Bend Test" z 59 273 245 wyświetleniami (w momencie pisania tego newsa). W innej kategorii, "Top Trending Ads of 2014", na miejscu siódmym znalazł się filmik "Galaxy Note 4 -- Then And Now" (22 141 060 wyświetleń). W pierwszych dziesiątkach kategorii YouTube to jedyne akcenty związane z komputerami czy smartfonami.


Zobacz również